cat
spa
eng
cat
spa
eng

Preguntes més freqüents

1.

En intentar pagar la meva reserva amb targeta a través de la web em dóna un error "número de comanda repetit" sense permetre el pagament. Com puc solucionar-ho?

 
La plataforma de pagament només permet intentar el pagament de cada comanda generada a través de la web una vegada, si no has acabat la transacció a la primera o has clicat dues vegades a la icona de pagament et dóna aquest error.

Si vols pagar amb targeta, l'única opció és generar una nova comanda, per tant, has de cancel · lar la reserva, a l'apartat Les Meves Reserves, i tornar-la fer immediatament després per intentar de nou el pagament.

Si ho prefereixes, pots fer una transferència amb les dades que apareixen al correu que el nostre sistema t'ha enviat al formalitzar la reserva.

 

2.

Quan hi haurà més setmanes disponibles al calendari per poder reservar?

El nostre calendari permet als nostres usuaris fer reserves com a màxim amb dos mesos d'antelació. És per això que en dilluns cada setmana es desbloqueja una nova, coincidint amb el mateix dia en què cau el dilluns de la següent setmana a alliberar.

3.

És possible allargar la data de caducitat del val de regal?

Malauradament, la data de caducitat no es pot ampliar, però tingues present que tens 2 mesos per fer la reserva i que pot ser per a qualsevol sessió en el futur més enllà d'aquest termini. Així que només la reserva s'ha de fer en el termini de 2 mesos.

4.

Tinc una reserva, però no puc venir el dia de la mateixa. Què puc fer?

Si encara no has pagat la reserva, si us plau, cancelala tan aviat com sàpigues que no podràs, així quedarà la sessió lliure per ser utilitzada per un altre grup.

Si ja has pagat la sessió, informa'ns per correu electrònic, com a mínim 3 dies abans de la data del teu joc, i podrem canviar-la.

Si algú té una reserva pagada, però no apareix en l'hora, ni ens ha notificat amb 3 dies d'antelació, per desgràcia perdrà la reserva.

5.

Som un grup de més de 5 persones. Podem jugar junts en la mateixa sessió?

No Tenim el límit en 5 persones per sessió perquè així està dissenyat el joc, i per espai físic i nombre de proves no acceptem més gent per reserva.

BUSCA`NS!!!

Adreça: 08014 Barcelona, C/ Rei Martí 33.
correu electrònic: barcelona@parapark.es
parapark, escape room